Angel & Devil

Monday, January 18, 2010

If a guy were to say this to me =)

" 不管任何危险,我都会站在她的前面替她挡。只要看到她笑我就会开心,看她哭我就会难过。如果她受伤,我会气我自己没保护好她。当她不在我身边时,我会担心她现在是不是安全。如果我失去她的时候,我会觉得很难过,很无助。希望她发现我一直在守护着她 "

** Quote from some place... **

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

My Photo
Name:

A girl who love her family and people around her. =) Shower me with love & care and I'll be happy every day

Powered by Blogger

Subscribe to
Posts [Atom]